Retourbeleid

Mag ik een gebruikte borstkolf retourneren?
Borstkolven zijn uitgesloten van herroeping na opening of gebruik, om hygiënische of gezondheidsrisico’s. Bij niet verbroken verzegeling mogen de producten gewoon retour. Na verbreken van de verzegeling komt het herroepingsrecht pas te vervallen.

Ik ben niet tevreden met de kolf, wat nu?
Dat is heel jammer om te horen, door onze flexibiliteit zullen we samen tot een oplossing komen.
Stuur een mail naar borstkolven@leuna.nl met je klacht of gebruik het contactformulier.

Hoeveel dagen heb ik recht op retourneren?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via borstkolven@leuna.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Terugbetaling
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je een eventueel vooruitbetaald bedrag niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, terug op je rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de aankoop hebt gedaan. Vooruitbetaalde verzendkosten worden verrekend met de kosten van onze retourservice. Als je een deel van je bestelling retour stuurt, worden de bezorgkosten niet teruggestort maar betaal je ook niet voor onze retourservice. Soms duurt het enige tijd voordat een geretourneerd artikel is verwerkt. Hierdoor is het mogelijk dat een retourzending nog niet op je rekeningoverzicht is verwerkt. Op een volgend rekeningoverzicht is dit wel te zien.