Mag ik een gebruikte borstkolf retourneren?
Bij ons staat klanttevredenheid voorop. Daarom hanteren wij het volgende retourbeleid voor borstkolven:
- Gebruikte borstkolven mogen geretourneerd worden, ongeacht of de verzegeling is verbroken.
- Na ontvangst en controle van het geretourneerde product, ontvangt de klant het volledige aankoopbedrag terug.
Wij verzoeken klanten om, waar mogelijk, borstkolven schoon te maken voor het retourneren, maar dit is geen vereiste voor het recht op terugbetaling.
Ik ben niet tevreden met de kolf, wat nu?
Dat is heel jammer om te horen, door onze flexibiliteit zullen we samen tot een oplossing komen.
Stuur een mail naar borstkolven@leuna.nl met je klacht of gebruik het contactformulier.
Hoeveel dagen heb ik recht op retourneren?
U heeft het recht uw bestelling tot 100 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via borstkolven@leuna.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Terugbetaling
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je een eventueel vooruitbetaald bedrag niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, terug op je rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de aankoop hebt gedaan. Vooruitbetaalde verzendkosten worden verrekend met de kosten van onze retourservice. Als je een deel van je bestelling retour stuurt, worden de bezorgkosten niet teruggestort maar betaal je ook niet voor onze retourservice. Soms duurt het enige tijd voordat een geretourneerd artikel is verwerkt. Hierdoor is het mogelijk dat een retourzending nog niet op je rekeningoverzicht is verwerkt. Op een volgend rekeningoverzicht is dit wel te zien.